Complimenten & klachten.

Bij Jeugdx streven we naar de hoogste kwaliteit in onze begeleiding. Mocht je toch niet tevreden zijn over de behandeling, bijvoorbeeld door bejegening of het niet nakomen van afspraken, raden we aan dit eerst te bespreken met je begeleider.

Je kunt het uiteraard ook altijd rechtstreeks indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via Klachtenportaal Zorg of bij de vertrouwenspersoon van Jeugdstem. Bekijk hiervoor de klachtenprocedure die we ontwikkeld hebben om je verder te helpen.

Klacht indienen

Het indienen van een klacht kan zowel mondeling als schriftelijk gebeuren, waarbij de klacht betrekking heeft op de dienstverlening, gedragingen en of uitlatingen van onze medewerkers.

De klacht kun je ten alle tijden indienen bij je begeleider, gedragswetenschapper of bij het management van Jeugdx om in behandeling genomen te worden. Wil je het liever rechtstreeks indienen bij een onafhankelijk persoon? Dan kun je dit altijd met de vertrouwenspersoon van Jeugdstem bespreken of het melden bij Klachtenportaal Zorg. We streven er naar je binnen 14 dagen reactie te geven met de vervolgstappen die genomen zullen worden.
Bij Jeugdx streven we naar de hoogste kwaliteit in onze begeleiding. Mocht je toch niet tevreden zijn over de behandeling, bijvoorbeeld door bejegening of het niet nakomen van afspraken, raden we aan dit eerst te bespreken met je begeleider. Kom je er samen niet uit, dan hebben we een klachtenprocedure ontwikkeld om je verder te helpen.

Compliment of klacht formulier

Neem gerust contact met ons op

Heb je vragen over onze zorg of ben je benieuwd wat Jeugdx voor jou kan betekenen? Wij helpen je graag verder! Of het nu gaat om meer informatie over ons aanbod of specifieke ondersteuning, we staan klaar om met je mee te denken.
JeugdX © 2025
Design by ROSH Studios